Kam kráčaš, mladý slovenský spotrebiteľ?

titulka

Čo myslíte? Odpoveď je jednoduchá?  Žiaľ, na vlastnej koži sme zistili, že veru nie. Módny priemysel produkuje veľa a veľmi rýchlo, pretože nakupujeme radi, ovplyvňujú nás akcie, drvivá väčšina z nás nemá ani potuchy o zásadách ohľaduplného spotrebiteľského správania a málokto sa zamyslí, že za lacným tričkom, riflami, botaskami či kabelou sa skrývajú smutné osudy detských zamestnancov, novodobé otrokárstvo, životné prostredie absolútne nevhodné pre život.

Náš časopis Our news nielen upozorňuje na problémy nadmernej spotreby, ale ponúka i alternatívy a nové trendy ohľaduplného životného štýlu, ktoré sa čoraz hlbšie dostávajú pod kožu známym osobnostiam a je len na nás, aby sme aj my čo – to vo svojom živote zmenili.

Príspevky zaujali i odbornú komisiu a redakčná rada v zložení Melánia Virová, Miriam Petriľáková, žiačky obchodnej akadémie – bilingválnej, a Liana Kurcinová, žiačka hotelovej akadémie, získala HLAVNÚ CENU v celoslovenskej súťaži školských spotrebiteľských časopisov SPOTREBA PRE ŽIVOT.

Cenu si dievčatá prevzali v krásnom prostredí kúpeľov Smerdžonka v Červenom Kláštore.

Blahoželáme!

(IK)

Odporučte článok priateľom

Facebook
LinkedIn
Email
Tlač